Από της ζωής τα μέρη χάθηκαν οι ποιητές

«ΑΠΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΑ ΜΕΡΗ ΧΑΘΗΚΑΝ ΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ»
2008-2009
Υπόγειο, Πεσμαζόγλου 5
Σύγχρονο Ρεπερτόριο
Σκηνοθεσία : Νικολαϊδης Βασίλης
Σκηνικά : Ζιάκας Γιώργος
Κοστούμια : Ζιάκας Γιώργος
Μουσική : Χατζιδάκις Μάνος
Μουσική επιμέλεια : Κοτεπάνος Θόδωρος
Διανομή: Κάτια Γέρου
Συρραφή κειμένων, συμπληρωματικοί στίχοι: Αγαθή Δημητρούκα
Επιμέλεια κίνησης: ‘Εφη Καρακώστα
Πρώτη παράσταση : Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2009
έως Κυριακή 12 Απριλίου 2009

Η Κάτια Γέρου ερμηνεύει αποσπάσματα και τραγούδια από θεατρικά έργα, που πρωτοπαίχτηκαν στην Ελλάδα από το ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ και που καλύπτουν τη χρονική περίοδο 1946- 1960, από τις σημαντικότερες περιόδους του Θεάτρου Τέχνης και του Καρόλου Κουν.

Ηρωίδες αλλά και ήρωες των Ουϊλλιαμς, Λόρκα, Ανούιγ και Μπρεχτ, ζωντανεύουν στην παράσταση αυτή μέσα από τραγούδια και μουσική, που είναι αποκλειστικά του Μάνου Χατζιδάκι, μόνιμου συνεργάτη τότε του Θεάτρου Τέχνης.

Συγκεκριμένα η Κάτια Γέρου θα ερμηνεύσει αποσπάσματα και τραγούδια από τα έργα: «Λεωφορείο ο Πόθος» του Τέννεσυ Ουΐλλιαμς (παρουσιάστηκε στο Θ. Τέχνης το 1949)
«Τριαντάφυλλο στο Στήθος», του Τέννεσυ Ουΐλλιαμς (παρουσιάστηκε στο Θ. Τέχνης το 1957)
«Αντιγόνη» του Ζαν Ανούιγ (παρουσιάστηκε στο Θ. Τέχνης το 1988)
«Ματωμένος Γάμος» του Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα (παρουσιάστηκε στο Θ. Τέχνης το 1949)
«Γυάλινος Κόσμος» του Τέννεσυ Ουΐλλιαμς (παρουσιάστηκε στο Θ. Τέχνης 1946)
«Ευρυδίκη» του Ζαν Ανούιγ (παρουσιάστηκε στο Θ. Τέχνης το 1959)
«Το Γλυκό Πουλί της Νιότης» του Τέννεσυ Ουΐλλιαμς (παρουσιάστηκε στο Θ. Τέχνης το 1960)
«Ο Κύκλος με την Κιμωλία» του Μπέρτολτ Μπρεχτ (παρουσιάστηκε στο Θ. Τέχνης το 1957)

Σε ειδικά γραμμένους από την Αγαθή Δημητρούκα στίχους για την παρούσα παράσταση θα ακουστεί, επίσης, το κύριο μουσικό μοτίβο από το «Ξαφνικά πέρσι το καλοκαίρι». Οι δύο, μάλιστα, πρώτοι στίχοι από το τραγούδι αυτό δίνουν και τον τίτλο «Από της ζωής τα μέρη, χάθηκαν οι ποιητές».

Η Κάτια Γέρου δεν ερμηνεύει μόνο μονολόγους των οικείων ηρωίδων αλλά και ολόκληρες σκηνές, περνώντας από πρόσωπο σε πρόσωπο, έτσι ώστε και ένας αμύητος ακόμη θεατής να έχει την πλήρη εικόνα όλου του έργου.


  • apo-tis-zois-ta-meri-1
  • apo-tis-zois-ta-meri-2